El Festival Strenes acollirà l'estrena i l'inici de gira d'"Els de Sau en concert", el nou espectacle de Sau que dona continuïtat a l'experiència musical i audiovisual iniciada amb "Un concert de pel·lícula". Aquesta nova producció coincideix amb l'estrena del biopic de la banda als cinemes.
El nou espectacle inclourà la interpretació de la majoria de les cançons que apareixen a la pel·lícula, així com noves projeccions del film. També hi serà present la veu de Carles Sabater, que tornarà a formar part de l'espectacle a través dels enregistraments originals, en un retrobament carregat d'emoció que mantindrà viu el vincle entre la història de Sau i el seu present.
La formació reunirà els membres de la banda original de Sau -Pep Sala, Ramon Altimir, Carles Oliver «Xarli» i Pep Sánchez- i comptarà amb la participació destacada del guitarrista Josep Lluís Pérez, membre d'El Último de la Fila i músic estretament vinculat a la història de Sau. Fredrik Strand i Jonathan Argüelles continuaran acompanyant la banda en qualitat de veus convidades.

Ds. 17 abril 2027, 21 h
Sala Montsalvatge
Preu: 35 | 30 | 25 €
Aquest espectacle no està organitzat per l'Auditori de Girona i pot tenir condicions de venda diferents respecte a la programació pròpia.
Tornar