Guillem Gisbert presenta el seu nou disc en solitari dins la programació del Festival Strenes 2027. El cantant continua desenvolupant la seva trajectòria en solitari amb un segon disc que arribarà el novembre d'aquest any, dos anys després de la publicació de Balla la masurca! (Ceràmiques Guzmán, 2024), el seu primer treball al marge de Manel.
En aquest nou àlbum, Gisbert continua explorant les possibilitats de la cançó pop des d'una mirada personal plena d'ironia. Si Balla la masurca! servia per obrir una nova etapa després de l'anunci de la hibernació de Manel, aquest segon treball consolida la seva veu en solitari i amplia l'univers musical i narratiu que ja havia començat a construir.
Ds. 3 abril 2027, 21 h
Sala Montsalvatge
Preu: 25 | 30 | 30€
Aquest espectacle no està organitzat per l'Auditori de Girona i pot tenir condicions de venda diferents respecte a la programació pròpia.
Tornar