Palau de Congressos de Girona

Cor Maragall

Un-i-son

Concert de Tot Sants del Cor Maragall amb un conjunt de peces que versen al voltant de la problemàtica del canvi climàtic
El concert de Tots Sants del Cor Maragall s’inspira enguany en la problemàtica que comporta el canvi climàtic, que ja estem vivint, per a la humanitat i el planeta: pluges torrencials, llargues sequeres, temperatures en ascens,... El Cor Maragall, vol mostrar la bellesa de la natura mitjançant els quatre elements: aire, terra, aigua i foc/llum.
La diversitat de les obres interpretades facilitarà l’aproximació a realitats diverses, temporals i geogràfiques, i posarà en relleu la necessitat d’un canvi profund de la relació entre la humanitat i el planeta.

Concert en memòria d'Iris Martí Pujolràs.

Concert tradicional de Tot Sants

Tornar
Fires a l'Auditori

Dc. 1 novembre 2023, 18 h

Sala Montsalvatge

Preu: PREU EMOCIONAL.Posa preu a les teves emocions! A la sortida del concert, tu fixes el preu de l'entrada en funció de l'experiència obtinguda.

Intèrprets:
Cor Maragall
Salvi de Castro, narrador
Joan Sadurní i Maria Àngels Pardàs, piano
Sara Pujolràs, directora

Amb la col·laboració de:
Coral Xàntica (Sara Pujolràs, directora)
Cor de Cambra de la Diputació de Girona (Isabel Mantecón, directora)
Glòria Garcés, cantant, pianista i compositora

Compromís Creació

L’Auditori de Girona ofereix servei de cangur amb reserva prèvia per aquest concert.

Entrades no numerades i limitades. S’entregaran a partir de les 17h en el moment d’accedir al recinte, per estricte ordre d’arribada, fins exhaurir aforament.

Tornar